ارائه محصولات جدید در زمینه بیمه عمر و زندگی

محصولات جدید بیمه عمر بیمه معلم

مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم تاکید کرد که استراتژی بیمه معلم در بیمه های زندگی، تمرکز تا تمایز است.

سعید گیوه چی با تشریح ایده اصلی این راهبرد گفت: کل استراتژی های ارتباطی و فروش امروز بر مبنای عرضه به بازار است نه بر اساس تقاضای بازار، در حالی که در راهبرد رقابتی تمرکز تا تمایز، نقطه شروع از عرضه به تقاضا تغییر یافته است.

او با تاکید بر این که مشتریان باید منتظر محصولات جدید بیمه معلم بر اساس استراتژی تمایز باشند، اظهار کرد: بیمه معلم توانایی این را دارد که استراتژی تمرکز تا تمایز را به بهترین شکل اجرایی کند.

بلاگ

  • IMAGE

    چرا باید بیمه آسانسور انجام بدیم ؟

    این روزها که آپارتمان‌ها جای خانه‌های ویلایی و...

    سه شنبه, 01 آبان 1403
  • IMAGE

    امنیت آسانسور

    آسانسورها بخش جدایی ناپذیر زندگی روزمره ما هستند...

    دوشنبه, 23 مهر 1403
  • IMAGE

    نحوه محاسبه افت قیمت خودرو

    گاهی آسیب‌های جزئی و کلی در تصادفات رانندگی باعث...

    چهارشنبه, 18 مهر 1403
  • IMAGE

    آیا بیمه آسانسور اجباری است؟

    حیاتی‌ترین بیمه‌ها برای مدیران ساختمان، بیمه...

    سه شنبه, 10 مهر 1403