
مدیر عامل شرکت بیمه معلم ، امسال را سال «توسعه دانش بیمه ای و فرهنگ مشتری مداری» نامگذاری کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه معلم ، محمد ابراهیم تحسیری با بیان این که توسعه حجم پورتفوی با اجرای برنامه استراتژیک به خصوص در استان های با پتانسیل بالا در دستور کار است، گفت: پالایش و توسعه شبکه فروش و نظارت مستمر برای رعایت اصول مشتری مداری، امسال با جدیت دنبال خواهد شد.
مدیرعامل شرکت بیمه معلم همچنین با تاکید بر استمرار مسیر شروع شده از سال گذشته در خصوص توسعه دانش همکاران و نمایندگان، اعلام کرد که امسال برای بیمه معلم سال توسعه دانش بیمه ای و فرهنگ مشتری مداری است.
گفتنی است سال گذشته در بیمه معلم سال توسعه دانش و آموزش نامگذاری شده بود.
این روزها که آپارتمانها جای خانههای ویلایی و...
سه شنبه, 01 آبان 1403آسانسورها بخش جدایی ناپذیر زندگی روزمره ما هستند...
دوشنبه, 23 مهر 1403گاهی آسیبهای جزئی و کلی در تصادفات رانندگی باعث...
چهارشنبه, 18 مهر 1403حیاتیترین بیمهها برای مدیران ساختمان، بیمه...
سه شنبه, 10 مهر 1403